Gyakori kérdések

Gyakran ismételt kérdések az adatbázis vásárlásával és használatával kapcsolatban.

Adatbázis vásárlás

Cégünk az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs Szolgálatának hivatalos disztribútora, így közvetlen hozzáférésünk van a legfrissebb és legpontosabb cégadatokhoz. Emellett további adatbázisainkat megbízható partnerektől, vállalati és kormányzati nyilvántartásokból, valamint nyilvános forrásokból szerezzük be. Az adatokat jogszerűen és etikusan, szigorú előírások és irányelvek betartásával végezzük. Az adatok pontosságát, adatforrásaink megbízhatósága ellenére, manuális és automatizált eszközökkel is ellenőrizzük.

Röviden igen, bővebben: 

A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. §-ának (1) bekezdése értelmében csak a természetes személy címzettektől kell előzetes hozzájárulást kérni ahhoz, hogy részükre a reklámozó – elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz útján – reklámot közölhessen.

Cégnek címzett reklám a cégek elektronikus elérhetőségére a hatályos jogszabályi rendelkezések szerint előzetes hozzájárulás nélkül küldhető.

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény és az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (GDPR) alapján az adatbázisban szereplő adatok között a cégek elérhetőségeként azonban személyes adatok is előfordulnak, ezért az adatbázis felhasználójának adatkezelőként – azon adatok vonatkozásában, amelyek személyes adatok lehetnek – teljesítenie kell a személyes adatok kezelésére és védelmére vonatkozó jogszabályi előírásokat.

Az adatbázisok legtöbbje rendelkezésre áll XLS (Excel), CSV, JSON és XML formátumban is. Vásárlás esetén az összes adatlapon szereplő formátumban kézbesítjük az adatbázist. 

A rekordok oszlopokra vannak bontva, így könnyen sorba rendezheti azokat, és gyorsan megtalálhatja, amit keres. A CRM és hírlevélküldő szolgáltatások többsége a CSV és az XLS formátumot támogatja. 

Amennyiben az oldalunkon található előre összeválogatott adatbázist bankkártyás fizetéssel vásárolja meg, a rendszerünk fizetést követően automatikusan elkészíti az adatbázist, és általában a fizetés beérkezésétől számított 30 percen belül letölthetővé válik. Átutalás esetén a pénz beérkezését követő 2 órán belül érhető el.

Egyedi feltételek szerint történő adatbázis építés általában néhány munkanapot vesz igénybe.

A kézbesítési idő változat egyes nagy adatmennyiségű adatbázisok (pl. Település távolság) esetében.

A legtöbb adatbázist naponta vagy hetente frissítjük. A legutóbbi frissítés dátuma minden adatbázis esetén elérhető annak adatlapján.

Banki átutalás mellett elfogadunk bankkártyás (American Express, Visa, Discover és Mastercard) fizetési módokat.
Természetesen, korlátlan lehetőséget biztosítunk termékei és szolgáltatásai piacra juttatásához.

Az e-mail marketing a mai napig az egyik leghatékonyabb marketingforma. A B2B szakemberek többsége a kommunikáció 73%-át online eszközökkel folytatja, és ennek 61%-a e-mailben történik.

Az e-mailek közvetlen kapcsolatot biztosítanak egy vállalkozáshoz. A potenciális ügyfelek hatékony e-mail kampányokkal vevőkké konvertálhatók. Az e-mail marketing sikeres marketingtechnika, amelyre minden vállalkozás nagymértékben támaszkodik, amennyiben jelentős árbevételt kíván elérni.

Bővebben a következő hivatkozásban olvashat róla: https://minner.hu/az-email-marketing-jobban-megterul-mint-a-facebook-vagy-google-ads/

Igen. Adatbázisaink elérhetőek .CSV és az Excel formátumban is. Ezeket a fájltípusokat a legtöbb CRM, hírlevélküldő és üzleti rendszer is támogatja.
Cégadatbázisnál lehetőséget biztosítunk, hogy csupán azokat az adatokat vásárolja meg, amelyekkel nem rendelkezik. Amennyiben ilyen kérése lenne kérjük vásárlás előtt vele fel velünk a kapcsolatot.
Az adatbázis nem tartalmaz vállalati szerepkörökkel kapcsolatos adatokat. Tekintettel ezeknek a kapcsolatoknak az átmeneti jellegére.

Az adatbázison belül 2 eset/típusú adat található:

1. Egy teljes mértékben jogi személy

Ez az adatbázisunk összes rekordjának nagy részét képviseli: különböző vállalati csoportformával és általános névjegy adatokkal (pl.: info@) vagy részleggel (például: marketing@, ugyfelszolgalat@ stb.) rendelkező vállalatok, egyesületek és szervezetek.

2. Egy jogi személy, egy természetes személy elérhetőségi adataival

Ez sokkal ritkábban előforduló, de létező eset az adatbázisunkban. Az esetlegesen „természetes személyt” azonosító kapcsolattartási adatok kétféleképpen jelenhetnek meg:

a) [email protected]
b) [email protected]

Ezeket az adatokat az érintett adta meg, azokat a vállalat elérhetőségeiként feltüntetve; ezért az adatbázisunkban ezek nem belső vagy munkavállalói névjegyekként, hanem csak a Társaság névjegyeiként szerepelnek.

Minden adattípus megfelel az Általános adatvédelmi rendeletben (GDPR) és a nemzeti jogszabályokban azok megalkotásakor előírt kezelésnek.
A visszatérítésre a vásárlás dátumától számított 60 napig jogosult.

E-mail címeknél minden állandó hibára kiterjed (nem létező vagy hibás DNS, általános hiba). A visszatérítési garancia nem terjed ki az ideiglenes hibákra (pl. megtelt postafiók, spamszűrő), illetve a szerver szűrőinek (levél letiltva, spam) vagy az üzenet méretének és tartalmának tulajdonítható hibákra.

Telefonszámok esetén a megszűnt előfizetésekre terjed ki visszatérítési garancia. Az ideiglenes nem elérhető számoknál (pl. foglalt, hangposta vagy ideiglenesen nem kapcsolható) a garancia nem érvényesíthető. 

A visszatérítés igényléséhez kövesse az alábbi lépéseket:

1. E-mail címek esetén várjon legalább 10 napot a levelek kézbesítésétől, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden lehetséges hibát rögzített.

2. Írja be az összes érvénytelen e-mail címet vagy telefonszámot egy egyetlen oszlopos Excel fájlba.

3. Nyissa meg a Fiókjában található Garancia részt, és válassza ki azt a rendelést, amelyre vonatkozóan visszatérítést kér.

4. Töltse fel az Excel fájlt. Az adatszakértőink néhány napon belül ellenőrzik a bejelentett adatokat, és megerősítik a nem megfelelő és visszatéríthető adatok mennyiségét. A jótállás biztosítja, hogy az alábbi kompenzációs lehetőségek közül válasszon:
  • A hibás rekordok értékével megegyező összeg visszatérítése.
  • A hibás rekordok értékének duplájával megegyező jóváírás, amelyet a későbbi vásárlások során lehet felhasználni.

A visszatérítés részletes feltételeiről ide kattintva olvashat. 

Rengeteg olyan cég van, amely hatalmas mennyiségű adatot ígér, és végül helytelen, hiányos vagy pontatlan rekordok listáját szolgáltatja. A marketing adatok határozottan a minőségről és nem a mennyiségről szólnak, és mi mindig őszinték vagyunk a rendelkezésre álló valós rekordok mennyiségével kapcsolatban. Szigorú belső ellenőrzési folyamattal rendelkezünk, annak biztosítása érdekében, hogy csak kiváló minőségű adatokat nyújtsuk vásárlóinknak.
Az e-mail címeket automatizált ellenőrzési folyamatokkal tartjuk folyamatosan naprakészen.

Minden egyes e-mail az alábbi ellenőrzési lépéseken megy keresztül:
- Szintaxis ellenőrzés (IETF/RFC szabvány megfelelőség)
- DNS ellenőrzés, beleértve az MX rekordokat is
- Tartományok ellenőrzése
- SMTP kapcsolat és rendelkezésre állás ellenőrzése
- Ideiglenes elérhetetlenség észlelése
- A postafiók létezésének ellenőrzése
- Catch-All tesztelés

Habár elkötelezettek vagyunk az adatbázis precíz karbantartása mellett, mindig van egy bizonyos százalékú nem működő e-mail cím: egyetlen marketing adatbázis sem 100%-os pontosságú, de ez nem jelenti azt, hogy azt akarjuk, hogy fizessen is a nem működő címekért.

Emiatt minden vásárlására már rendelkezésre áll egy különleges garancia, amely az érvénytelen címek arányában, az alábbi lehetőségek egyikén keresztül visszatérítést biztosít:

1. Az összeg visszautalása.
2. Az összeg kétszeresével megegyező értékű jóváírás, amelyet a későbbi vásárlások során lehet felhasználni.

A vásárlástól számított 60 napon belül a fiókhoz Garanciák menüpontban küldheti be a visszapattanások email címek listáját.

Ügyfélszolgálatunk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot.
Nem. Mi csupán vállalkozások marketing adataival rendelkezünk.

Rólunk

Adatvédelmi irányelvünk figyelembe veszi az európai uniós és nemzetközi adatvédelmi irányelveket, és mindenkor előtérbe helyezi ügyfeleink adatait. Adatbázisaink megfelelnek a GDPR, a CAN-SPAM és az ANAN-CAN-SPAM adatvédelmi törvényeinek.
Cégünket az vezérli, hogy lehetővé tegye a vállalkozások számára azt, hogy érdemi kapcsolatot alakítsanak ki ügyfeleikkel. Ha azon gondolkodik, hogy miért is válasszon minket, akkor tekintse meg, hogy mi különböztet meg minket versenytársainktól:

- Adatgyűjtési módszereink etikusak és törvényesek.
- Átlátható folyamatokkal rendelkezünk.
- Adatbázisaink megfelelnek a hatályos adatvédelmi törvények.
- 7 rétegű adat ellenőrzési folyamat és manuális minőségellenőrzés.
- Egyedi adatmegoldások az Ön igényeinek megfelelően.
- Ügyfélszolgálatunk elérhető e-mailben, telefonon és chaten keresztül is.
ÜGYFELEINK, AKIK BÍZTAK BENNÜNK.
Billingo
DPD
Főtaxi
Start-garancia
Allianz
Bankmonitor
Spar
Bib
Fővárosi vízművek
Goodwill
Sprinter
Cib bank
Mediaworks