Cégünk az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs Szolgálatának hivatalos disztribútora, így közvetlen hozzáférésünk van a legfrissebb és legpontosabb cégadatokhoz. Emellett további adatbázisainkat megbízható partnerektől, vállalati és kormányzati nyilvántartásokból, valamint nyilvános forrásokból szerezzük be. Az adatokat jogszerűen és etikusan, szigorú előírások és irányelvek betartásával végezzük. Az adatok pontosságát, adatforrásaink megbízhatósága ellenére, manuális és automatizált eszközökkel is ellenőrizzük.
Röviden igen, bővebben:
A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. §-ának (1) bekezdése értelmében csak a természetes személy címzettektől kell előzetes hozzájárulást kérni ahhoz, hogy részükre a reklámozó – elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz útján – reklámot közölhessen.
Cégnek címzett reklám a cégek elektronikus elérhetőségére a hatályos jogszabályi rendelkezések szerint előzetes hozzájárulás nélkül küldhető.
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény és az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (GDPR) alapján az adatbázisban szereplő adatok között a cégek elérhetőségeként azonban személyes adatok is előfordulnak, ezért az adatbázis felhasználójának adatkezelőként – azon adatok vonatkozásában, amelyek személyes adatok lehetnek – teljesítenie kell a személyes adatok kezelésére és védelmére vonatkozó jogszabályi előírásokat.
Az adatbázisok legtöbbje rendelkezésre áll XLS (Excel), CSV, JSON és XML formátumban is. Vásárlás esetén az összes adatlapon szereplő formátumban kézbesítjük az adatbázist.
A rekordok oszlopokra vannak bontva, így könnyen sorba rendezheti azokat, és gyorsan megtalálhatja, amit keres. A CRM és hírlevélküldő szolgáltatások többsége a CSV és az XLS formátumot támogatja.
A legtöbb adatbázist naponta vagy hetente frissítjük. A legutóbbi frissítés dátuma minden adatbázis esetén elérhető annak adatlapján.
Az e-mail marketing a mai napig az egyik leghatékonyabb marketingforma. A B2B szakemberek többsége a kommunikáció 73%-át online eszközökkel folytatja, és ennek 61%-a e-mailben történik.
Az e-mailek közvetlen kapcsolatot biztosítanak egy vállalkozáshoz. A potenciális ügyfelek hatékony e-mail kampányokkal vevőkké konvertálhatók. Az e-mail marketing sikeres marketingtechnika, amelyre minden vállalkozás nagymértékben támaszkodik, amennyiben jelentős árbevételt kíván elérni.
Bővebben a következő hivatkozásban olvashat róla: https://minner.hu/az-email-marketing-jobban-megterul-mint-a-facebook-vagy-google-ads/
A visszatérítés részletes feltételeiről ide kattintva olvashat.