Visszatérítés

 A garancia az adatbázis vásárlástól számított 60 (hatvan) napig érvényes.

Telefonszámok

Telefonszámok esetén a megszűnt előfizetésekre terjed ki visszatérítési garancia. Az ideiglenes nem elérhető telefonszámoknál (pl. foglalt, hangposta vagy ideiglenesen nem kapcsolható) a garancia nem érvényesíthető.

E-mail címek

A visszatérítési garancia érvénytelen e-mail címek esetében kiterjed a tartós hibákkal (pl. nem létező vagy helytelen DNS rekordok, általános hiba) rendelkező címekre, de az átmeneti vagy részleges hibákkal (pl. postafiók megtelt, spamszűrő blokkolta) rendelkező címekre nem!

Azok az esetek, amikor a garancia NEM érvényes

  1. Amennyiben a leveleket nem hírlevélküldő szolgáltatáson vagy szoftveren keresztül, hanem asztali számítógépre telepített programokon küldik ki, mint például: Microsoft Outlook és Outlook Express, Eudora, ThunderBird és Apple Mail.
  2. 80 KB méretet meghaladó levélméret.
  3. Bármilyen típusú és formátumú melléklet.
  4. A többszörös címzettek másolatba (CC) vagy titkos másolatba (BCC) történő címzési technikák.
  5. Kétes vagy a hatályos jogszabályok nem megfelelő tartalom.

Visszatérítési módok

A kérelem benyújtásakor választhatja ki, hogy az alábbiak közül melyik visszatérítési módot részesíti előnyben:

  • A hibás rekordok értékével megegyező összeg visszatérítése. 
  • A hibás rekordok értékének duplájával megegyező jóváírás, amelyet a későbbi vásárlások során lehet felhasználni.

A visszatérítési kérelemmel kapcsolatos eljárás

Rendelésenként csak egy visszatérítési kérelmet lehet benyújtani, ezért csak azután küldje be a kérelmet, miután az összes adatot feldolgozta. E-mail cím esetén várjon legalább 10 napot a levelek kézbesítésétől, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden lehetséges hibát rögzített.

  1. Másolja be az összes érvénytelen e-mail címeket vagy telefonszámokat egy egyetlen oszlopos Excel fájlba.
  2. Nyissa meg fiókjában a Garancia menüpontot, és válassza ki azt a rendelést, amelyre vonatkozóan visszatérítést kér. 
  3. Töltse fel az Excel fájlt, szükség esetén megjegyzést is fűzhet hozzá, majd küldje el az űrlapot. 

Kérelem feldolgozása

A kérelem feldolgozásának átlagos ideje 7-10 munkanap. Szakértőink elvégzik a vizsgálatokat, és értesítik Önt az eredményről. Az érvénytelen adatok számának megállapítását követően Ön részletes visszajelzést kap a hiba típusáról, ezzel együtt a visszatérítés is megtörténik. 

ÜGYFELEINK, AKIK BÍZTAK BENNÜNK.
Billingo
DPD
Főtaxi
Start-garancia
Allianz
Bankmonitor
Spar
Bib
Fővárosi vízművek
Goodwill
Sprinter
Cib bank
Mediaworks