A garancia az adatbázis vásárlástól számított 60 (hatvan) napig érvényes.
Telefonszámok
Telefonszámok esetén a megszűnt előfizetésekre terjed ki visszatérítési garancia. Az ideiglenes nem elérhető telefonszámoknál (pl. foglalt, hangposta vagy ideiglenesen nem kapcsolható) a garancia nem érvényesíthető.
E-mail címek
A visszatérítési garancia érvénytelen e-mail címek esetében kiterjed a tartós hibákkal (pl. nem létező vagy helytelen DNS rekordok, általános hiba) rendelkező címekre, de az átmeneti vagy részleges hibákkal (pl. postafiók megtelt, spamszűrő blokkolta) rendelkező címekre nem!
Azok az esetek, amikor a garancia NEM érvényes
Visszatérítési módok
A kérelem benyújtásakor választhatja ki, hogy az alábbiak közül melyik visszatérítési módot részesíti előnyben:
A visszatérítési kérelemmel kapcsolatos eljárás
Rendelésenként csak egy visszatérítési kérelmet lehet benyújtani, ezért csak azután küldje be a kérelmet, miután az összes adatot feldolgozta. E-mail cím esetén várjon legalább 10 napot a levelek kézbesítésétől, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden lehetséges hibát rögzített.
Kérelem feldolgozása
A kérelem feldolgozásának átlagos ideje 7-10 munkanap. Szakértőink elvégzik a vizsgálatokat, és értesítik Önt az eredményről. Az érvénytelen adatok számának megállapítását követően Ön részletes visszajelzést kap a hiba típusáról, ezzel együtt a visszatérítés is megtörténik.