Blog

Útmutató a tökéletes e-mail elkészítéséhez

Írta: Boros Kornél
2023. December 19.
Olvasási idő: 12 perc

A válaszok megszerzéséhez egy hideg e-mailnek rövidnek, de erőteljesnek és érdekesnek kell lennie. Emiatt ennek a rövid üzenetnek minden egyes részének értéket kell szállítania, és kulcsfontosságú kommunikációs szerepet kell játszania.

A WellData tapasztalatai alapján összegyűjtöttük azokat a tényezőket, amelyek jelentősen befolyásolják egy üzenet válaszadási arányát. Ezek alapján 6 rendkívül fontos lépést határoztunk meg, amelyek segítenek hatékony hideg e-maileket írni értékesítési célokra.

Kezdésként nézzük meg közelebbről, mit jelent ma egy hideg e-mail, és hogyan változott a hideg e-mailek írásának megközelítése az évek során.

Mi az a hideg e-mail?

A hideg e-mailek az üzleti kapcsolatok elindításának és fenntartásának egyik módja.

Hogy jobban megértsük, hogy mik ezek, gondoljunk arra, hogyan alakulnak az üzleti kapcsolatok az offline világban. Általában minden egy beszélgetéssel kezdődik…

Íme az egyik lehetséges forgatókönyv: az eladó elmegy egy iparági konferenciára vagy kereskedni, hogy új ügyfelekkel találkozzon. A rendezvényen alkalmat keresnek egy beszélgetés kezdeményezésére. De nem az a céljuk, hogy bemutassák ajánlatukat vagy hogy dicsekedjenek a cégükkel. Meg akarják törni a jeget, és párbeszédet akarnak kezdeni. Céljuk, hogy többet megtudjanak potenciális ügyfél vállalkozásáról, és kapcsolatot építsenek ki velük.

Ugyanezek az elvek vonatkoznak a kimenő értékesítési erőfeszítésekre is, ahol a hideg e-mailek beszélgetések kezdeményezésére szolgálnak az online területen. Ez a megközelítés hatékonyan teszi lehetővé, hogy kapcsolatba léphessünk olyan személyekkel, akik valószínűleg nem ismerik a cégünket, vagy csak korlátozott ismeretekkel rendelkeznek a róla. Így, ezeket az ügyfeleket „hideg,” potenciális ügyfeleknek nevezzük, mivel ez lesz az első kitettségük a vállalkozásunkhoz.

A hideg e-mail célja nem az azonnali konverzió, hanem az idegenekből, az üzleti partnerekké válás. Más szóval, ezen kapcsolatok „felmelegítése” apránként, lépésről, lépésre.

Hogyan változott a hideg e-mail küldés módja?

A hideg e-mail küldés sokat fejlődött azóta, hogy először használták az értékesítésben. Korábban a hideg e-mail küldésének egyetlen célja az ajánlat bemutatása volt. Általában egyetlen, általános üzenetet küldtek el egy nagy csoport potenciális ügyfélnek, mindenféle személyre szabás vagy szegmentáció nélkül.

Mivel a módszer új volt és még nem sokan végeztek üzleti tevékenységet e-mailen keresztül, ez a tömeges, értékesítésre összpontosító megközelítés kiválóan működött az ügyfelek generálására. De minél több „másolt és beillesztett” típusú üzenet árasztotta el a potenciális ügyfelek levelesládáját, annál kevésbé lett hatékony ez a megközelítés. Az emberek elutasítóbbá váltak az értékesítői hangnemre és a hideg e-mail-ek általános jellegére.

A hideg e-mail küldésének megközelítése azóta jelentősen fejlődött. Az agresszív értékesítési ajánlatokat tartalmazó üzenetek mostanra kudarcra vannak ítélve. Szintén, a személytelen, mindenki számára egyformának szánt e-mail-ek már nem hatékonyak.

Manapság, minden a potenciális ügyféllel való kapcsolatépítésről szól. A hideg e-mail szövegezése a címzettre kell, hogy összpontosítson, nem a termékedre vagy szolgáltatásodra. Képzeld magad a helyükbe! Már az első e-mailtől kezdve a potenciális ügyfélnek úgy kell éreznie, hogy megérted az üzleti tevékenységüket és annak kihívásait. Ne ugord át azonnal az üzletkötést. Ehelyett hagyd, hogy a potenciális ügyfelek többet mondjanak neked arról, hogy mivel küzdenek a mindennapi munkájuk során. Majd mutasd meg nekik, hogy hogyan lehet ezeket a folyamatokat javítani vagy hatékonyabban végezni.

A személyre szabás kulcs a potenciális ügyfelek érdeklődésének elnyeréséhez napjainkban. Ezért a háttérkutatás is fontos szerepet játszik a hideg e-mail kampányod átfogó sikerében.

Sőt mi több, az üzenetek személyre szabása képes lehet megoldani a potenciális ügyfelek speciális igényeit az után-követő e-mailek különböző változataival, vagy akár egy cselekvésre ösztönző tevékenység meghatározásával, ami reakciót válthat ki az vásárló részéről.

Minél többet tudsz meg a potenciális ügyfeleidről, annál könnyebb lesz számodra tökéletesen személyre szabott üzenetet megfogalmazni egy adott ügyfélszegmens számára.

A hatékony e-mail marketing mögötti pszichológiai alapok megértésével még hatásosabbá tehető a kommunikáció. Ezzel az Email marketing pszichológia a hatékony e-mail marketinghez című cikkünkben részletesen foglalkozunk.

Hogyan írjunk hideg e-mailt?

Azt javaslom, hogy lépésről lépésre olvassa végig a teljes útmutatót, és töltse le a hideg e-mail ellenőrzőlistát.

1. lépés: Feladó nevének meghatározása

Lehet, hogy meglep, hogy a feladó nevének meghatározása szerkesztése külön lépésként szerepel itt. Általában beállítjuk egy új e-mail címhez, és ezután már nem fordítunk rá túl sok figyelmet.

Mégis, a feladó éppolyan fontos része a hideg e-mailnek, mint a szövegtörzs, mivel fontos szerepet játszik. Pontosan megmutatja az üzenet címzettjeinek, hogy ki küldte az e-mailt. Ez az a rész, ami kialakítja az első benyomást. Ezután döntenek arról, hogy megnyitják-e az üzenetet és elolvassák, vagy a kukába dobják és elfelejtik.

Emlékezz arra, hogy a potenciális ügyfeleid még nem ismernek téged!

Mint hideg e-mail küldők, idegenek vagyunk. Tehát természetes, hogy fenntartásokat táplálnak az üzenetünkkel szemben. Az első figyelmük gyakran a feladó sorra irányul, ahol lehetőségünk van vagy megszerezni a bizalmukat, vagy teljesen elijeszteni őket. Az első benyomás, amit a feladó sor közvetít, meghatározhatja, hogy megnyitják-e az e-mailünket, vagy egyszerűen csak törlik azt.

Ezért jó ötlet átnézni, mi szerepel a feladó sorodban, mielőtt új hideg e-mail kampányt indítasz.

A feladó sor sokféle formát vehet fel. Bármikor szerkeszthetjük, ahogy akarjuk. Keverhetjük és összeszerkeszttethetjük a feladó sorunk formáját minden alkalommal, amikor új kampányt indítunk, különböző lehetséges formákat választva.

Milyen problémák merülhetnek fel a feladó soroddal kapcsolatban?

5 leggyakoribb forma a feladó sorra:

  • Cégnév (pl. WellData)
  • Keresztnév (pl. Tamás)
  • Keresztnév és vezetéknév (pl. Szabó Tamás)
  • Keresztnév és cégnév (pl. Tamás, WellData)
  • Keresztnév, vezetéknév és cégnév (pl. Szabó Tamás, WellData)

A megfelelő feladó sor a hideg kapcsolatfelvételi kampányodhoz függ az üzeneted kontextusától, a célközönségedtől és attól a céltól, amit az e-maillel el szeretnénk érni, legyen az marketing együttműködés, „influenszer” megkeresés vagy lehetséges értékesítési üzlet.

Vannak szabályok, amikor a legjobb feladó sort választjuk, amely megfelel a céljainknak és illeszkedik az e-mailünk kontextusához, valamint a kapcsolattartói listához, akik megkapják az üzeneteinket.

Szabályok a feladó sor szerkesztése közben:

  • Legyél következetes! – Ne térj el hangnemben és stílusban az e-mail többi részétől. Ha informális hangnemet használsz az e-mailben, talán belefoglalhatod a keresztnév és cégnév formát, és kész vagy.
  • Vedd figyelembe a potenciális ügyfeled perspektíváját! – Mit várnál látni a beérkező leveleid között, ha te lennél az egyik potenciális ügyfeled? Milyen az átlagos kommunikációs stílusuk? Próbáld meg utánozni ezt, amikor megírod a feladó sorodat.
  • Találd meg a saját sorodat, amely illeszkedik a potenciális ügyfeleid elvárásaihoz! – Ne kövesd vakon az interneten talált tanácsokat. Gondolkodj magadnak! Te ismered a legjobban a potenciális ügyfeleidet és te tudod, hogy mit szeretnének látni.
  • Gondold meg, kikkel szeretnének a leginkább beszélni a potenciális ügyfeleid! – Legyél konkrét ebben. Használd ezt az információt a feladó sorod szerkesztéséhez.

2. lépés: Írj vonzó tárgysort

Egy hideg e-mail tárgysora úgy tekinthető, mint a kulcs, ami kinyitja az üzenetünkhöz vezető ajtót. A potenciális ügyfeleink az első benyomást a tárgysor olvasása közben alakítják ki rólunk. Ezért fontos, hogy jó legyen.

Egy rosszul megírt tárgysor előítéletessé teheti a címzettet velünk és az e-mailünkkel szemben. Előfordulhat, hogy úgy döntenek, nem nyitják meg az e-mailt, vagy ami még rosszabb, spamként jelölik meg, ami problémákat okozhat az e-mailek kézbesítésében a jövő során. 

Elkerülhetjük az ilyen helyzeteket, ha ezeket a szabályokat követjük:

  • Vedd figyelembe a potenciális ügyfeled nézőpontját! – Gondolj arra, milyen előnyt ígér a tárgysorod a potenciális ügyfél számára. Mi van benne nekik, miután megnyitják az e-mailt? Kielégíti-e az igényeiket vagy felkelti az érdeklődésüket? Legyen róluk szó, nem rólad!
  • Személyre szabás – Ismét, a tárgysor nem az önpromóció helye. Épp ellenkezőleg, ez az a hely, ahol bizonyítanod kell a címzettnek, hogy gondosan tervezted a kapcsolatfelvételt velük. Biztosítanod kell őket, hogy nem vagy olyan „spammer”, aki tonnányi azonos e-mailt küld az embereknek, és várja, mi ragad meg.
  • Kelts kíváncsiságot! – Még ne árulj el mindent. Ébreszd fel az érdeklődésüket. Vonj be az érdeklődésükbe egy olyan probléma megfontolását, amelyet sikeresen megoldhatnak. Vagy próbálj meg egy kis hízelgéssel felkelteni a figyelmüket.
  • Hangzódj emberien! – egy élő és lélegző embernek írsz, így nem kellene robotként viselkedned. Kerüld a „értékesítői” vagy túl formális hangnemet. A tárgysornak laza, barátságos és természetes stílusúnak kell lennie. Ha nem tudod, hogyan érd ezt el, próbáld elképzelni, hogy egy konkrét személynek címezed, például a kollégádnak.
  • Kötsd össze az e-mail többi részével! – ez kapcsolódik az előző pontokhoz. Lényeges biztosítani, hogy a tárgysorod összhangban legyen az üzeneted tartalmával. Kerüld a kattintásvadász stratégiák alkalmazását a tárgysorodban, mivel csak irritálni fogják a potenciális ügyfeleidet és negatívan befolyásolják a kapcsolatfelvételi erőfeszítéseidet.

Mik a jó példák a hideg e-mail tárgysoraira?

A legjobbak, amelyekkel találkoztunk, a következők:

  • {{KERESZTNÉV}}, van egy hatékonyabb mód az X elvégzésére
  • Van egy ötletem, hogyan javíthatod az X-et
  • Gondoltál már arra, hogy váltasz az X-re?
  • Szeretnéd skálázni az X-et a {{CÉGNÉL}}?

Egy érdekes dolog, amit észrevettünk, hogy ezek a tárgysorok három „szükséglet mintát” követnek. Vagy a potenciális ügyfél javítási, változtatási, vagy innovációs szükségletére utalnak. Az, hogy hogy érintik azt, amivel a potenciális ügyfelek a leginkább törődnek, illetve a személyre szabás az, ami olyan sikeresé teszi ezeket a tárgysorokat.

A hideg e-mail tárgysorok sikerességének kulcsa, hogy figyelemfelkeltőek, relevánsak legyenek, és a címzett szükségleteire mutassanak rá. A Hogyan érjünk el magasabb megnyitási arányt? című cikkünkben számos további tippet találsz a hatékony tárgysorok megírásához.

3. lépés: Találj ki egy zseniális bevezetőt

Miután meggyőzted a címzettet a feladó és a tárgysorral, hogy valóban megnyissa az üzenetedet, már félig sikerült. Most 3 másodperced van, hogy fenntartsd a figyelmüket és elolvassák többet az első két sornál. És ezért van szükség egy érdekes bevezetőre.

Nehéz kezdeni egy hideg e-mailt. Amit hajlamosak vagyunk tenni, az az, hogy magunkról és a cégről beszélünk, ahol dolgozunk. Lehet, hogy azért, mert nem tudjuk, hogyan kezdjünk, vagy kétségbeesetten akarjuk lezárni az értékesítést az első e-mailünkkel. De most azt mondjuk neked, hogy ez biztosan nem nyerő stratégia.

Akkor hogyan kellene kinéznie egy hideg e-mail bevezetőnek?

Egy hideg e-mail bevezetője nem lehet hosszabb 2-3 mondatnál. Nem szólhat rólad vagy a cégedről a potenciális ügyfél számára. Ehelyett az üzenet címzettjére, az ő szakértelmére, teljesítményeire, munkájára és cégére utal. Így kapjuk meg a figyelmüket.

Egy kis hízelgés lehet a jó megközelítés. De ne túlozd el! Az összes legutóbbi tevékenységük felsorolása túlzás lenne.

Maradj a szakmai területen, és minden figyelmed az üzleti okokra összpontosíts, amiért fel akarsz venni velük a kapcsolatot.

A hideg e-mail bevezető néhány mondatát használhatod arra is, hogy feltegyél kérdéseket a problémáikról. Vagy még jobb, beszélhetsz azokról a problémákról, amiket észrevettél, hogy vannak nekik, és amelyekkel te tudsz foglalkozni.

Mindenekelőtt kezeld a bevezetőt, mint egy lehetőséget, hogy megmutasd a potenciális ügyfeleidnek, hogy az üzenetet azért kapták, mert te kifejezetten őket választottad kapcsolatfelvételre. Elvégezted a házi feladatodat. Nem hirtelen ötlettől vezérelve döntöttél arról, hogy felkeresd őket. Szándékosan tetted.

Ezért érdemes időt szánni a cég kutatására, mielőtt hideg e-mailt írsz.

4. lépés: Foglalj értéket az ajánlatodba

Itt jön az a rész, ahol elmondod az üzenet címzettjének, mit szeretnél tőlük – ez lesz a te ajánlatod.

Hogyan írj egy jó hideg e-mail ajánlatot?

Tudjuk, hogy kéznél kellene lennie egy készen álló formulának, amit használunk, amikor a termékünkről/szolgáltatásunkról beszélünk. Fűszerezni kellene az előnyökkel, hogy a potenciális vevőnek világos elképzelése legyen arról, hogy mit árulunk. Azonban ez nem a legjobb megközelítés, amikor hideg e-mailt írunk.

Kerüld a túl értékesítő jellegű ajánlatokat

Egy B2B értékesítési e-mailben finoman kell bánnunk az ajánlatunkkal. Nem azért írjuk, hogy még egy értékesítést zárjunk le. Azért írjuk, hogy elindítsunk egy egyedi üzleti kapcsolatot egy potenciális vevővel. És ez személyes megközelítést igényel.

Mindenképpen helyezd a potenciális ügyfeleidet az ajánlatod középpontjába. Biztosíts számukra annyi értéket, amennyit csak tudsz. Derítsd ki, milyen problémákkal szembesülhetnek, amelyekben segíthetsz nekik. Használj történetmesélést, hogy megmutasd nekik, hogyan enyhítheted ezeket a problémákat. Bizonyítsd nekik, hogy azért vagy itt, hogy segíts és tanulj.

Összpontosíts az előnyökre, ne a jellemzőkre

Ne támaszkodj a termékjellemzők listájára. Óvakodj attól, hogy az általad kínált pénzügyi értékről írj. Ehelyett csak azokat az előnyöket emeld ki, amelyeket a potenciális ügyfeled nyerhet belőle. Emlékezz arra, hogy konkrétnak kell lenned, mivel a homályos előnyök felhígítják az üzenetedet.

Eleinte trükkös lehet, de amikor igazán belehelyezed magad a vevő helyzetébe, érezni fogod. 

Az ajánlatodnak is zökkenőmentesen kell kapcsolódnia az e-mail előző részéhez. Úgy kell tűnnie, mint egy természetes folytatása egy átlagos beszélgetésnek. Minden esetre kerüld el, hogy kényszerítettnek és túlságosan értékesítőnek tűnjön.

A hatékony e-mail írás művészete a rövid, tömör szövegek és a célcsoportra szabott tartalom elegyítésével érhető el.

12 módszer arra, hogy jobb e-mail szövegeket írjunk című cikkünkben további tippeket és technikákat találhatsz. Ráadásul a WellData által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú hírlevél szövegíró felülete kiváló segítséget nyújthat az e-mail szövegek hatékony megalkotásában.

5. lépés: Zárd le az e-mailt egy cselekvésre hívással

Már majdnem kész vagy. Csak egy felhívást kell tenned a cselekvésre (CTA – ”Call To Action”), amely meggyőzi a potenciális ügyfeleidet arról, hogy azt tegyék, amit végül szeretnél, hogy megtegyenek a hideg e-maillel. Lehet ez Skype beszélgetés egyeztetése, visszajelzés adása, válaszolás neked stb. Bármi, amivel készen állsz foglalkozni. Bármilyen cselekvést, amit végül szeretnél, hogy végezzenek. Legyen ez világos és egyértelmű.

Annak biztosítása érdekében, hogy a címzettjeid cselekedjenek, a CTA-nak:

  • Ki kell fejeznie az e-mail célját – A CTA-nak egy mondatban tisztázni kell az e-mail célját. Más szavakkal, világosan kell mutatnia a címzettnek, mit szeretnél, hogy tegyenek.
  • Rövidnek és lényegre törőnek kell lennie – A CTA nem lehet hosszabb egy mondatnál. Olyan tömörnek kell lenned, amennyire csak lehet. Nem lehet homályos sem.
  • Kérj valamit, amit a potenciális ügyfeled most megtehet
  • Ne kérj túl sokat – Egy egyszerű cselekvés vagy gyors válasz kérés valószínűleg jobban működik, mint egy 30 perces hívásra való meghívás. Kezdd kicsiben. Még ha végül meghívod a potenciális ügyfeleidet egy találkozóra, talán az első e-mail, amit valaha kapsz tőled, nem az a hely, ahol ezt meg kellene tenni.

6. lépés: Csiszold meg az e-mail aláírásodat

Végül, de nem utolsósorban - a gyakran figyelmen kívül hagyott aláírás. Az aláírás teljes értékű része az üzenetednek, és nem hagyhatod figyelmen kívül. Informálnia kell a címzettet arról, ki vagy és hol találhatnak több információt rólad és/vagy a cégedről.

Egy jól megalkotott aláírás segíthet lerövidíteni az e-mail törzsét és emészthetőbbé, valamint címzett-központúvá tenni az üzenetet.

Ilyen aláírást hozhatsz létre díjmentesen az e-mail aláírás generátorunkkal. Minden sablon kézbesítés-barát, ami azt jelenti, hogy nincs benne szabálytalan HTML kódrészlet, ami a spam mappákba küldheti az e-mailjeidet.

Néhány tipp, amire érdemes figyelni az e-mail aláírásod létrehozásakor:

  • Azt akarod, hogy megbízhatónak tűnj – Túl kevés információ és nincs utalás arra, hol találhatnak meg, határozottan csökkenti az esélyeidet a válaszra.
  • Csak a szükséges információkat tüntesd fel: Hagyj el olyan információkat, amelyek csak helyet foglalnak, de nem hoznak sok értéket. Néha a telefonszámod lehet létfontosságú, de más alkalommal teljesen felesleges. Gondolkozz az aláírásban szereplő minden információ hasznosságán. Töröld azokat, amelyek feleslegesek az e-mail kampányodban.
  • Ha HTML-t használsz, győződj meg róla, hogy érvényes a kód – egy szabálytalan HTML aláírás valójában okozhat néhány kézbesítési problémát. Ennek oka az, hogy az üzeneted rövid. Ha az aláírás sok HTML-t tartalmaz, zavarhatja a szöveg-HTML arányt. Ha nincs olyan személyed, aki ellenőrizheti az aláírásod HTML-jét és kitisztíthatja, biztonságosabb egy egyszerű szöveges aláírást választani. Vagy használhatod az aláírás generátorunkat – megbizonyosodtunk arról, hogy a kód tiszta.

Gyakori kérdések

Milyen hosszúnak legyen a levél?

Rövidnek kell lennie, összesen 2-5 mondatból álló, legfeljebb 200 szóból. Az adatok szerint az optimális szószám 50-125 szó között van. Ennyi elegendő ahhoz, hogy felkeltsd valakinek az érdeklődését és elindíts egy beszélgetést.

Aligha olvasna el valaki egy hosszú e-mailt egy idegentől, mégis sokan küldenek hosszú ajánlatokat, leírva a cégüket és a terméküket vagy szolgáltatásukat. Légy tiszteletteljes a potenciális ügyfeleid idejével szemben és fogd rövidre.

Hogyan kövessük nyomon a hideg e-mailt?

Még egy tökéletesen megírt hideg e-mail sem lehet elég ahhoz, hogy lekötsd a potenciális ügyfeleidet. Néha előfordulhat, hogy nem veszik észre az e-mailt, elfelejtenek válaszolni, vagy egyszerűen nem érzik elég érdeklődést ahhoz, hogy beszélgetést állítsanak be veled. Ne aggódj azonban, ez teljesen normális dolog. Ezért mindig kell nyomon követned, ha nem kapsz választ.

Egy követő e-mail kötelező a hideg e-mail stratégiádban, de az optimális szám kettő vagy három. Próbálj úgy tekinteni a követő e-mailekre, mint emlékeztetőkre, hogy várod a potenciális ügyfél válaszát. Csempéssz némi extra értéket bele: linkelj egy érdekes esettanulmányhoz vagy hívj meg potenciális ügyfeleket egy közelgő webinárra.

Oké, de mondjuk naponta 50 potenciális ügyfélnek csak egy személyre szabott e-mailt küldeni úgy tűnik, mint sok munka, nem beszélve a követésről és a válaszolásról.

Valóban, mindezt manuálisan nagy léptékben kezelni rémálom. Szerencsére automatizálhatod ezt a folyamatot és megkönnyítheted az életedet egy kicsit.

Mi változott a hideg e-mailezésben mostanában?

A hideg e-mailek címzettjei hozzászoktak az általános és értékesítési jellegű üzenetekhez. Az, ahogy a hideg e-maileket küldjük, jelentősen megváltozott az elektronikus kommunikáció korai napjaitól kezdve, amikor ugyanazt az üzenetet másolták és küldték el nagy csoportoknak vásárlóknak személyre szabás és a lehetséges ügyfelek szegmentálása nélkül. Akkoriban ez a megközelítés természetes volt. De a naponta elküldött hideg e-mailek mennyisége jelentősen megváltozott, így a címzettek érzékenyebbek lettek az általános üzenetekre. A személytelen, „univerzális” e-mailek már nem hatékonyak.

Mit kell tartalmaznia egy hideg e-mailnek?

A valóban működő hideg e-mailnek néhány részből kell állnia. Mielőtt elküldené az üzenetét, ne felejtsd el szerkeszteni a feladó sort. Nem ismeritek egymást, és a feladó sor jó hely az ismerkedés kezdetére. Ezután írj egy érdekes tárgysort, amely felkelti a címzett érdeklődését, és ráveszi őket, hogy megnyissák az üzenetet. Gondolj a tárgysorra, mint egy kulcsra, amely kinyitja az e-mailjét. Ha az üzenetet megnyitják, az nagyszerű. Most itt az ideje, hogy írj egy bevezetést, amely megragadja a címzett figyelmét - mutassd meg nekik, hogy kutatást végzett, és nyújtson némi értéket. Összpontosítsd a címzett problémáira és arra, hogyan oldhatja meg azokat - ez a címzettet illeti, nem minket. Fejezd be az e-mailt azzal, hogy elmondja, mit szeretne, hogy tegyenek, és adjon egy világos CTA-t. Ne felejtsünk el egy professzionális e-mail aláírást is belefoglalni, mivel ez helyet takaríthat meg a hideg e-mail másolatában az összes fontos kapcsolattartási információ beépítésével.

Hogyan írhatok egy e-mailt, amely megragadja a kilátás figyelmét egy e-mail sablon felhasználásával?

Használj egy e-mail sablont kiindulópontként, de szabd azt testre egy figyelemfelkeltő tárgysorral és személyre szabott nyitó sorral. Röviden ismertesd a szolgáltatás előnyeit, az ügyfél cégének releváns fájdalompontjára összpontosítva. Az üzenet tartalmazzon közösségi média linkeket vagy társadalmi bizonyítékokat a hitelesség érdekében, és záródjon egy világos cselekvési felhívással.

Hogyan használhatom hatékonyan a cselekvési felhívást egy hideg e-mailben?

A hideg e-mail CTA-jának közvetlennek kell lennie, és konkrét cselekvésre, például egy rövid hívás ütemezésére kell ösztönöznie. Bizonyosodj meg arról, hogy kapcsolódik a megvitatott fájdalompontokhoz, és adj egy világos következő lépést. Jól megalkotott CTA jelentősen növelheti annak esélyét, hogy egy hideg kapcsolatból potenciális ügyfél váljon.

Milyen stratégiák vannak a fájdalompontok kezelésére az e-mailekben?

Azonosítsd a célközönségednek a kulcsfontosságú fájdalompontjait, és közvetlenül címezd meg azokat az e-mailben. Magyarázd el, hogyan nyújt megoldást az Ön szolgáltatása, esettanulmányok felhasználásával, mint társadalmi bizonyíték. Ez a megközelítés azt mutatja, hogy megérti és kezelni tudja specifikus kihívásaikat.

Mik az effektív módszerek a kéretlen e-mailek írásának megkezdésére?

Kezdj erős, személyre szabott nyitómondatokkal. Hivatkozz valami konkrétra a cégükről, hogy megmutasd, hogy elvégezted a kutatást. Tedd világossá az e-mail célját és azt, hogyan adhat értéket a szolgáltatásod. Tartsd a professzionális hangnemet, viszont maradj megközelíthető, hogy azonnal leköthesd a címzettet.

ÜGYFELEINK, AKIK BÍZTAK BENNÜNK.
Allianz
Bankmonitor
Spar
Bib
Fővárosi vízművek
Goodwill
Sprinter
Cib bank
Mediaworks